شناسه خبر : 13105

همه اقشار در استان بوشهر تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

همه اقشار در استان بوشهر تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: پوشش بیمه‌ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، پرویز رمضانی صبح دوشنبه در نشست با مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد پوشش بیمه‌ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

وی تصریح کرد: و اطلاع رسانی به مردم و آگاه نمودن آنها نسبت به اهمیت پوشش بیمه سلامت برای برخورداری از خدمات در زمان بیماری، یک وظیفه اجتماعی است که همه از جمله دفاتر پیشخوان که بیشترین ارتباط را با مردم دارند باید نسبت به آن متعهد باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر بیان کرد: در وضعیت فعلی و شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی جهت تحت پوشش قرار گرفتن و استفاده از مزایای بیمه سلامت در مواجهه با بیماری و درمان کرونا ضروری است.

رمضانی گفت: اطلاع رسانی در خصوص ارزیابی وسع باید به صورت گسترده انجام شود تا کسانی که نیازمند هستند و از نظر درآمدی در سطح پایینی قرار دارند، بتوانند دفترچه رایگان دریافت کرده و از مزایای بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: کسانی که توانایی مالی دارند نیز در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند تا منابع مالی پایداری برای سلامت جامعه فراهم شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، با دیگر نهادها و سازمان‌ها نیز قرارداد دارند، باید سعی شود ضمن استفاده از این ظرفیت و امکان اطلاع رسانی عمومی، خللی در ارائه خدمت به بیمه شدگان این سازمان ایجاد نشود و مراجعین و بیمه شدگان مورد تکریم قرار گیرند.

رمضانی ضمن مهم خواندن نقش کاربران دفاتر پیشخوان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، بر لزوم برخورداری کاربران از حقوق قانونی طبق ضوابط و مقررات جاری کشور و حفاظت و صیانت از سلامت آنان در شرایط کنونی تأکید کرد.

 

ارسال نظر