شناسه خبر : 9839

​٩٠ درصد سپرده خود در بانک صادرات ایران را با نرخ سود صفر درصد تسهیلات بگیرید

​٩٠ درصد سپرده خود در بانک صادرات ایران را با نرخ سود صفر درصد تسهیلات بگیرید

نسبت مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به حجم سپرده با نرخ سود صفر درصدی در طرح «تبسم» بانک صادرات ایران تا ٩٠ درصد افزایش یافت.

به گزارش چابک‌آنلاین، با افزایش نسبت مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به حجم سپرده با نرخ سود صفر درصدی در طرح «تبسم» بانک صادرات ایران، متقاضیان استفاده از تسهیلات با نرخ سود صفر درصدی بانک صادرات ایران می‌توانند تا ٩٠ درصد میزان سپرده‌های خود را بدون وثیقه با نرخ سود صفر درصدی دریافت کنند.
بر اساس طرح «تبسم» که تسهیلات بدون ضامن در مدت حداکثر ٤٨ ساعت پرداخت می‌شود، سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی دو میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده و اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفردرصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند.
بانک صادرات ایران قبلاً در قبال سپرده‌گذاری، دو طرح ٦٧ (اعطای تسهیلات با نرخ شش درصدی به پشتوانه سپرده هفت درصدی) و طرح اعتبار سپهر (اعطای تسهیلات با نرخ ١٨ درصدی به پشتوانه سپرده ١٥ درصدی) را برای مشتریان خود رونمایی کرده که مورد استقبال قرار گرفته که طرح «تبسم» نیز به این گروه اضافه می‌شود.

  • محی

    پول خودم رو بگذارم در بانک که ۹۰٪ اون رو وام بگیرم کی این کار رو می کنه؟

  • سهراب صفایی

    سلام خوب من پول خودم رو بزارم بانک بعد به عنوان وام پس بگیرم اون هم تازه 90 درصد پول خودم رو خوب من آگه مثلاً 100000000داشتم وام میخواهم چکار

ارسال نظر