شناسه خبر : 8972

ثبت مستقیم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه «ای‌نماد» عملیاتی شد

ثبت مستقیم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه «ای‌نماد» عملیاتی شد

​امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران مستقیماً از طریق سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( سامانه نماد اعتماد الکترونیکی) برای مشتریان این بانک فراهم شد.

به گزارش چابک‌‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تسهیل معاملات مشتریان دارای فروشگاه‌های اینترنتی ضمن پشتیبانی بیش از ٢٠ میلیون کارت سپهری، امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) به طور مستقیم از طریق سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای مشتریان بانک را فراهم کرد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی: www.enamad.ir ​(صادرکننده نماد اعتماد الکترونیکی) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در این سایت اقدام کنند.

متقاضیان با مراجعه به سایت مذکور و ورود به پورتال نماد اعتماد الکترونیکی و ورود به سامانه از قسمت «ثبت‌نام و دریافت نماد» و «ایجاد حساب کاربری» (در صورت لزوم)، به صفحه ثبت‌نام هدایت شده و برای دریافت مجوز کسب و کارهای اینترنتی (ای‌نماد) اقدام کنند.
متقاضیان در صورتی که پیشتر نماد الکترونیکی دریافت کرده و پنل کاربری ساخته‌اند، به منظور ثبت درگاه پرداخت اینترنتی با استفاده از همان کد کاربری و رمز عبور که در زمان دریافت مجوز ای‌نماد به سامانه وارد شده‌اند، می‌توانند به پنل کاربری وارد شده و با انتخاب گزینه «کسب و کار» از منوی سمت راست و انتخاب زیرمنوی«مدیریت کسب و کار» در این بخش،  بر روی گزینه «درخواست درگاه پرداخت» در صفحه جدید کلیک کنند. 
تمامی کسب و کارهای درخواست‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی (شامل فروشگاه‌های اینترنتی فاقد درگاه پرداخت اینترنتی یا دارای درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب سایر بانک‌ها) می‌توانند درخواست ثبت درگاه پرداخت متصل به حساب‌های بانک صادرات را انتخاب و ارسال کنند. در صفحه جدید نام درگاه «پرداخت الکترونیک سپهر» و نام بانک صادرات ایران را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز در فرم درخواست از جمله «شماره حساب ١٣ رقمی بانک صادرات ایران و شماره شبای مربوطه» را تکمیل کنند.  با ذخیره کردن این اطلاعات در پایان مراحل ثبت‌نام، درخواست متقاضی به صورت سیستمی جهت فعال‌سازی درگاه متصل به حساب بانک صادرات ارسال می‌شود.
ارسال نظر