شناسه خبر : 18345

بیش از ۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

بیش از ۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به مشاغل آسیب دیده از این ویروس در استان پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، رضا گروسی افزود: این میزان تسهیلات به ۲۰ هزار و ۳۰ فقره پرونده و برای اشتغال ۲۵ هزار و ۸۶۲ نفر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: البته میزان تسهیلات درخواستی این پرونده ها ۲۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که بانک های عامل استان با پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون موافقت کرده و بخشی دیگر از متقاضیان نیز تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند.

گروسی با بیان اینکه بیشترین میزان پرداختی تسهیلات کرونا به بانک ملی با پنج هزار و ۲۲۴ فقره پرونده تعلق دارد، افزود: بانک های ملت با سه هزار و ۷۳۴ پرونده، تجارت با سه هزار و ۵۹۷، سپه با سه هزار و ۲۸۶ فقره و صادرات با یک هزار و ۹۹۷ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی ها را به خود اختصاص داده اند.

به گفته این مسوول، کمترین میزان پرداخت تسهیلات بانکی نیز به موسسه اعتباری غیربانکی کوثر با ۵۳ پرونده، رفاه کارگران با ۷۸، پاسارگاد با ۱۰۷ و بانک پارسیان با ۱۶۰ پرونده تعلق دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: میزان تسهیلات ابلاغی به استان قزوین در این رابطه ۳۵۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون با همکاری بانک های عامل ۵۸ درصد این تسهیلات پرداخت شده است.

گروسی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، تداوم وضعیت کرونایی و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، از بانک های عامل به خصوص بانک های خصوصی استان انتظار همکاری بیشتری در ارایه پرداخت تسهیلات کرونا را داشته و پرونده های ارسالی را نیز سریع تر مورد بررسی و پرداخت خود قرار دهند.

ارسال نظر