شناسه خبر : 17349

کارفرمایان قم وام قرض الحسنه دریافت می‌ کنند

کارفرمایان قم وام قرض الحسنه دریافت می‌ کنند

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام (ره) قم به‌کارفرمایانی که افراد تحت حمایت این نهاد را در مراکز تولیدی و خدماتی خود استخدام و بیمه کنند تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، مهرداد مصلح با اشاره به‌اینکه کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی از جمله خدماتی و تولیدی با به‌کارگیری افراد تحت حمایت این نهاد می‌توانند از تسهیلات ویژه این نهاد بهره‌مند شوند، اظهار داشت: کمیته امداد قم به‌کارفرمایانی که افراد تحت حمایت این نهاد را در مراکز تولیدی و خدماتی خود استخدام و بیمه کنند، به‌ازای هر نفر تا سقف یک میلیارد ریال وام می‌دهد.

وی با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات چهار درصد است تصریح کرد: صاحبان مشاغل می‌توانند تا ۴۰ تَن از مددجویان تحت حمایت این نهاد را در مراکز تولیدی و خدماتی خود استخدام کنند که پس از ارائه مدارک معتبر بیمه آنها برای دریافت وام به‌بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

معاون کمیته امداد قم طرح افزایش مبلغ تسهیلات اشتغال را گام موثری در حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن دانست و بیان کرد: بازپرداخت ۱۰ ساله این تسهیلات نیز برای پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی پیش بینی شده‌است.

ارسال نظر