شناسه خبر : 17041

علت کمتر واریز شدن میزان فروش پوز‌ها چه بود؟

علت کمتر واریز شدن میزان فروش پوز‌ها چه بود؟

جبل عاملی گفت: چهارشنبه گذشته مشکلاتی در پرداخت ایجاد شده بود و بعد از اینکه مشکلات سیستم برطرف شد، تسویه‌ها انجام و مابقی تمام مبالغ واریز شده است.

به گزارش چابک آنلاین باشگاه خبرنگاران ، پویا جبل عاملی سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی ، درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کم بودن مبلغ واریزی دستگاه‌های پوز فروشندگان نسبت به میزان فروش آن‌ها اظهار کرد: چهارشنبه شب مشکلاتی در پرداخت ایجاد شده بود و بعد از اینکه مشکلات سیستم برطرف شد، تسویه‌ها انجام شده و مابقی تمام مبالغ واریز شده است.

او ادامه داد: به تمام کسانی که میزان پرداختی آن‌ها کمتر بوده است، پیامک داده شده است. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و در شبکه‌های اجتماعی از این موارد سوء استفاده می‌شود. اما گا‌ها این مسائل در سیستم پیش می‌آید و بعد از چند ساعت نیز برطرف می‌شود.

جبل عاملی در پاسخ به علت این مشکل به وجود آمده بیان کرد: در بخش‌های IT و سیستم‌ها اغلب مشکلاتی به وجود می‌آید و چنین اتفاقی می‌افتد و بعد از آن مبالغ به حساب مشتری‌ها واریز می‌شود.

او در پاسخ به اینکه بانک‌ها علت عدم واریز را مراسم تحلیف دانسته اند، گفت: این موضوع را از خود بانک‌ها پیگیری کنید!

شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که از ناترازی واریزی مبلغ فروش در یک روز یک عمده فروش و ادعای منتشر کننده فیلم مبنی بر واریز مابقی مبلغ فروش از طریق دستگاه کارتخوان به خزانه کشور، خبر می داد.

  • سجاد نریمانی

    یک میلیون امروز ۱۸/۱۲/۱۴۰۲کم به حسابم واریز شده به کی بگیم

ارسال نظر