شناسه خبر : 16141

اختصاصی چابک آنلاین؛

بنیاد خیریه بانک ملبورن ۲۵ هزارخانم بیکار را وارد بازار کار کرد

بنیاد خیریه بانک ملبورن 25 هزارخانم بیکار را وارد بازار کار کرد

بنیاد خیریه بانک ملبورن، کمک های نقدی خود رابه موسسات خیریه ای که بودجه دولتی کمی دریافت می کنند ویا هیچ بودجه ای دریافت نمی کنند،اختصاص می دهد.

به گزارش چابک آنلاین، بنیاد خیریه بانک ملبورن اززمان راه اندازی بیش از 4.4 میلیون دلار استرالیا به خیریه های سراسر این کشور کمک کرده است.

بنیاد خیریه بانک ملبورن با کمک شرکای بانک، از جمله تأمین کنندگان ، مشتریان و کارمندان متعهد توانسته به 140 موسسه خیریه در استرالیا که درحال ارائه برنامه های تأثیرگذار برای مقابله با معضلات مختلفی هستند که زندگی مردم استرالیا را تحت تأثیر قرار می دهد، کمک مالی کند.

بنیاد خیریه بانک ملبورن به بانوان جویای کار برای یافتن شغل مناسب کمک می کند به نحوی که تا اکنون به بیش از 25000 خانم جویای کار کمک کرده تا از محرومیت خارج شوندووارد بازار کار شوند.

بنیاد خیریه بانک ملبورن همچنین به جوانان مستعد کمک می کند تا از مشکلات مالی و اجتماعی خارج شوند و از طریق آموزش، توانایی های بالقوه خود را بالفعل کنند.

این برنامه با ارائه پشتیبانی مالی،مشاوره و تدریس خصوصی، آموزش مهارت های مدیریت زمان و آموزش قواعد مطالعه، دانش آموزان را در طی دو سال آخر تحصیلات متوسطه پشتیبانی می کند.

بنیادخیریه بانک ملبورن،همچنین در یکی از طرح های خود به خانواده های آسیب پذیر سراسر کشور کمک می کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ کودکی از اساسی ترین نیازهای مادی مثل وسایل خواب یا کالسکه مخصوص کودک محروم نیست.

 

ارسال نظر