شناسه خبر : 14643

بازدید مدیرعامل بانک ملت از گروه تولیدی ناصری در شهرستان بیرجند

بازدید مدیرعامل بانک ملت از گروه تولیدی ناصری در شهرستان بیرجند

مدیرعامل بانک ملت از مجموعه تولیدی گروه ناصری در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی، بازدید کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی در این بازدید که علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، مجید ابراهیمی و حسین بهاری معاونان مدیرعامل، مسعود اصلان آبادی و علی اکبر صابریان مدیران امور و  سیامک لسانی مدیر شعب استان خراسان جنوبی، وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف تولید کاشی و سرامیک در این مجموعه تولیدی دیدن کرد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیران مجموعه تولیدی ناصری با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه تولیدی، اظهار داشت: کارهای بزرگی در این گروه انجام شده که باعث ایجاد اشتغال برای حدود دو هزار نفر شده است که این کارهای شایسته ستایش است.
وی با بیان این نکته که مدیران این مجموعه تولیدی صرفا در پی کسب سود نیستند و به مسوولیت های اجتماعی خود و در راس آنها ایجاد اشتغال توجه ویژه ای دارند، افزود: بسیاری از شرکت های تولیدی اولویت اصلی خود را کسب درآمد و سود قرار داده اند ولی مجموعه گروه ناصری خدمت به خلق خدا را در اولویت قرار داده است.
دکتر بیگدلی گفت: بانک ملت هم به عنوان یک بانک بزرگ و مسوولیت پذیر، به مسوولیت های اجتماعی خود توجه ویژه ای دارد و در این راستا، حمایت های لازم را از فعالیت های گروه ناصری انجام خواهد داد.
وی با بیان این نکته که تمامی اعضای هیات مدیره بانک ملت، از بدنه این بانک هستند و سال های طولانی، تجربه فعالیت در این بانک را دارند، اظهار داشت: بی تردید این افراد باتجربه، بانک را به سمتی سوق می دهند که هدف اصلی آن که خدمت به مردم است، به بهترین شکل ممکن محقق شود.
به گفته مدیرعامل بانک ملت، این که بانکی در شرایط سخت اقتصادی کنونی بتواند بدون مشکل به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد، بی تردید به دلیل وجود مدیران باتجربه و کارکنان وفاداری است که به بانک خود تعصب دارند و آن را در مسیر درست هدایت می کنند.
وی با تاکید بر این نکته که برند محصولات گروه ناصری به دلیل سابقه بیش از 30 ساله این شرکت در داخل و خارج کشور، جا افتاده است، تصریح کرد: یکی از دلایل این موضوع، کیفیت بالای محصولات این گروه تولیدی است که خیلی زود توانسته است جایگاه مناسب خود را در بازار پیدا کند. ضمن این که این مجموعه تولیدی همواره در پی توسعه فعالیت های خود بوده است.
دکتر بیگدلی، به کارگیری افراد معلول را در این گروه تولیدی، اقدامی ماندگار خواند که باعث ایجاد امید و انگیزه در دل این افراد شده است و خیر و برکت آن شامل حال کل گروه خواهد شد.
وی یادآور شد: ما به عنوان مدیران بانک ملت با مشاهده این اقدامات، احساس مسوولیت بیشتری می کنیم تا در حد توان بانک، از این فعالیت ها حمایت های لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که مدیران مجموعه ناصری تاکنون با سرمایه خود کارها را به پیش برده اند، به آنان پیشنهاد داد که از پتانسیل های نظام بانکی به ویژه این بانک برای پیشبرد اهداف خود به ویژه در زمینه تامین سرمایه در گردش، به نحو بهینه استفاده کنند.
دکتر بیگدلی اضافه کرد: بانک ملت افتخار می کند از کارآفرینی که به تولید، اشتغال، خودکفایی و ایفای مسوولیت های اجتماعی توجه ویژه ای دارد، حمایت کند.
وی با بیان این نکته که یک روز زودتر بهره برداری از پروژه های جدید این گروه تولیدی، دعای خیر افرادی را که مشغول به کار خواهند شد به همراه دارد، از آمادگی کامل بانک ملت برای تامین مالی این پروژه ها و اعطای سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت خبر داد.
در این نشست، مهندس ناصری نیز از حمایت های بانک ملت طی سال های گذشته در راه اندازی اولین کارخانه نیلوفر تشکر و بر تحکیم روابط فیمابین تاکید کرد.

00kho400kho600kho700kho10

ارسال نظر