شناسه خبر : 13278

بسته‌های پستی با دوچرخه‌ و موتور برقی به مقصد ارسال می‌شود

بسته‌های پستی با دوچرخه‌ و موتور برقی به مقصد ارسال می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از برگزاری مناقصه‌ای در خصوص اضافه شدن خودرو، موتور و دوچرخه‌های برقی به ناوگان پست خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از میزان، رمضانعلی سبحانی‌فر، درخصوص این موضوع که کاهش سهمیه وانت بارهای پست باعث افزایش نرخ خدمات پستی شده است یا خیر؟ گفت: در مبحث نرخ خدمات پستی ما هیچگونه افزایش نرخ و تغییر قیمت نداشته‌ایم.

وی درباره ساعات کاری اداره های پست در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: همکاران من به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند. علی‌الخصوص در بخش تجزیه و مبادلات به صورت دو شیفت مشغول به کار بودند و در روند کار هیچگونه وقفه‌ای ایجاد نشده است. سخت ترین شرایط کاری را همکاران ما در دوره شیوع ویروس کرونا داشتند چرا که حجم کار به شدت افزایش پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پست از وضعیت موتور و دوچرخه‌های برقی که قرار بود در سال ۹۸ به این شرکت تعلق گیرد، گفت: خودرو، موتور و دوچرخه برقی لازم است از یک سری استانداردها برخوردار باشد و به لحاظ بررسی رعایت استاندارد از سوی شرکت های تولید کننده داخلی این لوازم مقداری زمان از ما گرفته شد.

وی در ادامه افزود: علت دیگر هم این بود که مناقصه ای که باید در خصوص این لوازم برگزار می شد برای چهار مرتبه تمدید شد و زمان قانونی بین این تمدید ها یک ماه الی دو ماه به طول می انجامد.

سبحانی فر تاکید کرد: همچنین به لحاظ فنی هم امکانات لازم را نداشتند اما اخیرا با یک شرکتی به پای میز مذاکره رفتیم و از تست ها و آزمایشات هم سربلند بیرون آمدند و درحال حاضر به دنبال این هستیم که تا پایان این ماه مناقصه را برگزار کنیم.

 

ارسال نظر