شناسه خبر : 12005

تعداد باشگاه های فاقد بیمه و کدکارگاهی تامین‌اجتماعی در زنجان بالا است

تعداد باشگاه های فاقد بیمه و کدکارگاهی تامین‌اجتماعی در زنجان بالا است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آن دسته از باشگاه‌های ورزشی زنجان که فاقد بیمه و کدکارگاهی تامین اجتماعی بودند نیز تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش چابک آنلاین، علی خلیلی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی نیز مشمول دریافت این تسهیلات بانکی می شوند، افزود: در مصوبه قبلی، تسهیلات بانکی فقط به باشگاه هایی که دارای بیمه و کد کارگاهی بودند تعلق می‌گرفت اما بر اساس مصوبه جدید هیات دولت این تسهیلات به همه باشگاه های ورزشی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل، پرداخت تسهیلات بانکی به این باشگاه ها را روز گذشته اعلام کرده و لازم است مشمولان هرچه سریع تر اطلاعات خود را با ورود به سامانه کارا، وارد کنند، اظهار داشت: باشگاه های ورزشی از دوشنبه ۱۶ تیر ماه تا روز پنجشنبه فرصت ثبت نام در سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir را دارند.  

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان، تعداد باشگاه های فاقد بیمه و کدکارگاهی تامین اجتماعی زنجان را بالا خواند و گفت: آن دسته از باشگاه هایی که دارای بیمه و کدگارگاهی بودند و در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان به بانک عامل معرفی شده اند.

 

ارسال نظر