شناسه خبر : 10032

تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» نایب قهرمان مسابقات فوتبال جام یونس شکوری شد

تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» نایب قهرمان مسابقات فوتبال جام یونس شکوری شد

تیم پیشکسوتان بانک صادرات ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام یونس شکوری به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش چابک‌آنلاین، دیدار نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام یونس شکوری در رده سنی بالای ۶۰ سال با نایب قهرمانی تیم پیشکسوتان بانک صادرات ایران به اتمام رسید.

این دیدار جذاب و پر تحرک که با حضور رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران و امیرمهدی امینیان، رئیس اداره‌کل رفاه بانک در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران با نتیجه یک بر یک در وقت قانونی به تساوی رسید، بدون انجام بازی در وقت اضافه، بازی دو تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» و «نادر» را به ضربات پنالتی کشاند که در نهایت تیم پیشکسوتان بانک صادرات ایران با وجود شایستگی‌های فراوان و آمادگی جسمانی قابل توجه در عین بالاتر بودن میانگین سنی، نتیجه را ۳ بر دو به تیم حریف واگذار و به نایب قهرمانی این مسابقات رضایت داد.
 در این سری از مسابقات در رده سنی بالای ۶۰ سال ۱۷ تیم در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند که در دور مقدماتی با پیروزی بر تیم‌های بانک ملت، سپه و همچنین راه‌آهن، در مرحله حذفی در مصاف با تیم آتش‌نشانی، این تیم را از مقابل برداشتند. در مرحله نیمه نهایی نیز با برد چهار بر یک تیم «همای دهداری» را نیز پشت سر گذاشت و به مرحله فینال راه یافت.
حسن صیادهنرور، محمد ایزدپناه، منصور هاشمی‌زاده، سامی زاهدی، مرتضی همایون، جواد زمردیان، علی سواری، حسین تربتی،  داود صادقی ‌نژاد، عبدالعلی حسام، اکبر ولی‌سلطانی و پرویز آراسته اعضای تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» به سرپرستی ایرج عباسیان و مربیگری خلیل مسگرنیا در دیدار نهایی این مسابقات حضور داشتند.
ارسال نظر