شناسه خبر : 9211

آغاز پیش فروش اینترنتی کوییک EX با قیمت پایه

آغاز پیش فروش اینترنتی کوییک EX با قیمت پایه

گروه سایپا به تازگی پیش فروش اینترنتی کوییک EX را طبق بخشنامه جدید خود اعلام کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش سایپا و با درنظرگیری شرایط زیر، اقدام به خرید این هاچ بک کراس نمایند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، برای ثبت نام کوییک دنده ای EX نیاز به پیش پرداخت ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی است. همچنین این شرکت کوییک دنده ای را در سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای عرضه می کند و سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد را برای مشتریان در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات اعلام شده در این بخشنامه، مشتریان ثبت نامی این سری کوییک EX در هفته چهارم مرداد ۹۹ دعوتنامه های خود را دریافت می کنند و بر اساس قواعد موجود در هفته های ابتدایی مهر ۹۹، مراحل تحویل خودرو را پشت سر می گذارند.
سایپا در این طرح های فروش موظف است معیار قیمت مصوب و پایه را رعایت کند که معمولا عددی کمتر از بهای فروش فوری را نشان می دهد. کوییک دنده ای EX به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک توان را به چرخ های جلو می رساند. رینگ های در نظر گرفته شده برای کوییک EX فولادی هستند و در صورت سفارش مشتری به رینگ های آلیاژی تراش خودرو تغییر می کنند. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دما سنج محیط یا بلوتوث در کوییک EX دنده ای وجود دارد.

ارسال نظر