شناسه خبر : 8087

مطالبات ۹۵ درصد متقاضیان صندوق ذخیره شهرداری پرداخت شد

مطالبات 95 درصد متقاضیان صندوق ذخیره شهرداری پرداخت شد

از ابتدای دوره مدیریت کنونی موسسه صندوق ذخیره کارکنان، پاسخگویی به مطالبات اعضا و پایان دادن به صف طولانی تشکیل شده در اولویت نخست قرار گرفت و با تلاش ها و پیگیری های مجدانه سرانجام تا پایان نیمه نخست امسال با پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان ۱۴ هزار و ۹۷۷ فقره از مطالبات اعضا اعم از سپرده های ۶ درصدی بازنشستگان، مازاد پس انداز، زرین و آتیه بازنشستگی تسویه شد.

به گزارش چابک آنلاین،به اینگونه می توان گفت تا پایان نیمه نخست امسال صندوق ذخیره بالغ بر 95 درصد مطالبات متقاضیان انواع سپرده را پرداخته است، روندی که در ابتدا اگرچه با انتظار 8 ماهه همراه بود اما با پیگیری های صورت گرفته برای وصول مطالبات معوق صندوق از سازمان های بدهکار و تسریع در پرداخت ها، به میانگین 1.5 ماه تقلیل یافت.

بر اساس این گزارش پرداخت سپرده های 6 درصدی اعضا تا نیمه مردادماه سال جاری به پایان رسیده است و بر این اساس می‌توان گفت کمتر از  یک و نیم ماه از ارائه درخواست کتبی 5 درصد متقاضیان باقی مانده گذشته است و این زمان برای سپرده گذاران مازاد از آغاز مردادماه است، علاوه بر این که کل سپرده های زرین سال 97 و همچنین 6 ماهه اول سال 98 نیز تسویه شده اند.

این گزارش حاکی است با تلاش های صورت گرفته تعداد متقاضیان در نوبت پرداخت و دوره انتظار به حداقل رسیده است و  در عین حال موسسه تلاش دارد در اسرع وقت پاسخگوی مطالبات اعضای خود باشد.

ارسال نظر