شناسه خبر : 7482

همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت در همدان برگزار شد

همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت در همدان برگزار شد

ششمین همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت در غرب کشور (استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان)، با محوریت بهبود کار تیمی و خلاقیت گروهی، در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، علی صلاحی نژاد، مدیرعامل بیمه ملت در این همایش با تاکید بر ضرورت تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد گفت: نقش شبکه فروش به عنوان متولیان و بازوان اجرایی صنعت بیمه بسیار در این زمینه حائز اهمیت است.

وی ارکان رقابت در صنعت بیمه را برشمرد و افزود: بازاریابی رابطه‌مند، مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب از جمله مواردی است که ارکان رقابت را در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل بیمه ملت، در بخش دیگری از سخنان خود، عوامل تحول صنعت را مدنظر قرار داد و بیان کرد: در صنعت بیمه به دو عامل مشتری و رقبا، توجه خاصی نشده است.

وی اساس فعالیت صنعت بیمه را فروش خدمت دانست و افزود: این مهم، لزوم توانمندسازی و سرمایه‌گذاری بر شبکه فروش را دوچندان می‌سازد.

صلاحی‌نژاد، در پایان، ادوار فعالیت‌های شرکت‌های بیمه را بر اساس محصول‌گرایی، فروش‌گرایی، مشتری‌گرایی و بازارگرایی با تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد اعلام کرد و گفت: لزوم جذب پس‌اندازهای خُرد افراد، اهمیت هماهنگی شبکه فروش با سیاست‌های شرکت و حرکت به سمت فروش بیمه‌های غیرثالث از جمله مواردی است که در بیمه ملت نسبت به حصول آن برنامه‌ریزی شده است.

معاون‌ فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت، در بخش دیگری از این همایش، بهره‌مندی از تکنولوژی در فروش بیمه را حائز اهمیت دانست و گفت: باید هوشمندانه عمل کنیم و فروش بیمه ثالث را به حداقل برسانیم.

وی در همین خصوص افزود: این فرایند، زمان‌بر بوده که به همکاری نمایندگان و شرکت بستگی دارد و همه با هم تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر به انجام برسد.

فرهاد عظیمی، سودآوری برای شرکت، نمایندگان و بیمه‌گزاران را مورد تاکید قرارداد و افزود: با توجه به تغییرات مدیریتی انجام شده، نگاه به شبکه فروش تغییر کرده است و ما، که یک خانواده بزرگ هستیم باید به یکدیگر کمک کنیم و با ورود به بازارهای بکر و جدید با همکاری مدیریت طرح و توسعه، شرایط بهتری را فراهم سازیم.

 

ارسال نظر