شناسه خبر : 7296

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت روز خبرنگار

مدیر عامل سایپا در پیامی به مناسب روز خبرنگار گفت: قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رسانی، همواره نقطه اطمینان‌بخش و تکیه امیدبخش مدیران و کارکنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش چابک آنلاین، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی از زحمات تمامی خبرنگاران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد، روز نه، بلکه بهانه‌ای است برای پاس‌داشت و تکریم صاحبان بینش و اندیشه.

هر روز، روز خبرنگار است و مگر می شود روز را بدون خبر، خبرنگار و رسانه متصور بود؟

قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رسانی، همواره نقطه اطمینان‌بخش و تکیه امیدبخش مدیران و کارکنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.

نکته بهتر این است که همراهی و هم‌مسیری بخش‌های مختلف کشور از خبرنگاران و دانشگاهیان و فرهنگیان گرفته تا صنعتگران و مدیران و .... برکسی پوشیده نیست و همگان به چیزی جز توسعه، پیشرفت، ترقی و تعالی ایران عزیز نمی‌اندیشند.

در طی مسیرهای پرفراز و نشیب صنعت خودرو، بینش خبرنگاران و چرخش قلم‌شان، حامی، راهنما و راهگشای صنعتگران این حوزه بوده و در حقیقت اهالی رسانه به‌سان چشم‌های ناظر، تلاش و کوشش خودروسازان را زیر نظر داشته‌اند تا کاستی ها را گوشزد کنند و درستی ها را حمایت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، لازم می‌دانم تا در این روز ملی، صمیمانه‌ترین تبریک ها را نثار شما، اندیشه و قلم‌تان کنم و از پروردگار بی‌همتا برای شما و عزیزانتان سلامتی و بهروزی مسالت نمایم.

باشد که به یاری خدا و در سایه تلاشِ ما و حمایتِ شما، روزهای درخشانی در انتظار مردم عزیز، صبور و گرانقدر ایران اسلامی باشد.

ارسال نظر