شناسه خبر : 6487

مدیرعامل سازه‌گستر سایپا خبر داد:

تخصیص مستمر منابع مالی به قطعه‌سازان از سوی سایپا

تخصیص مستمر منابع مالی به قطعه‌سازان از سوی سایپا

مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا گفت: با تخصیص منظم منابع مالی از سوی گروه سایپا به قطعه‌سازان زنجیره تأمین، رونق تولید در این گروه محقق شده است.

به گزارش چابک‌آنلاین، معصوم نجفیان گفت: با برنامه مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه مدیریت جریان مواد، اطلاعات و نقدینگی، استراتژی لازم در زمینه همکاری با زنجیره تأمین و قطعه‌سازان تدوین شده و براساس آن، تا پایان سال، مطالبات این شرکت‌ها به‌صورت منظم و عادلانه پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه پرداخت مطالبات قطعه‌سازان با اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان در سه‌ماهه پایانی سال گذشته به ‌اجرا درآمد که پس از آن، روند روبه‌رشد تولید در سطح گروه سایپا آغاز شد و در سال جدید نیز این شرایط ادامه یافته است.

وی با بیان این‌که در چندماه گذشته با تدبیر مدیریت کنونی گروه سایپا، همکاری با قطعه‌سازان بهبود یافته و برآوردها، نشان‌دهنده رضایت آنان از نحوه همکاری سایپا است، ادامه داد: همکاری مناسب با قطعه‌سازان و تأمین به‌موقع خطوط سایپا، موجب شد سال ۹۸ با ضریب مناسب تولیدی برای این گروه آغاز شود و سایپا بتواند با تخصیص منابع مالی بهینه، تیراژ محصولات خود را افزایش دهد.

ارسال نظر