شناسه خبر : 6349

متوسط نرخ سکه در فروردین ۹۸، حدود ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان

متوسط نرخ سکه در فروردین ۹۸، حدود ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان

بر اساس آمارهای رسمی بانک مرکزی، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در فروردین ماه ۹۸نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷۰درصد رشد کرده و متوسط نرخ آن به ۴میلیون و ۶۲۶هزار تومان رسیده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، بانک مرکزی روند تغییرات نرخ سکه در فروردین ماه سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را اعلام کرد که بر این اساس، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران، ۴۶ میلیون و ۲۶۵ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۴ درصد و ۱۶۷.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴۵ میلیون و ۲۳۳ هزار ریال و ۴۹ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال بوده است.

در فروردین ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران، ۴۷ میلیون و ۹۸۸ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۶ درصد و ۱۷۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده، به ترتیب ۴۶ میلیون و ۵۱۷ هزار ریال و ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

ارسال نظر