شناسه خبر : 5316

منابع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص شد

منابع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص شد

مجلس شروط بازخرید کارکنان رسمی و غیررسمی و همچنین منابع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را مشخص کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایبنا ، نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ در رابطه با بند (ب) تبصره ۱۲ ماده واحده این لایحه؛ موافقت کردند.

براساس بند مذکور؛ دستگاه های اجرائی مجازند از محل فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به‌استثنای انفال و موارد مصداق مندرج در اصل هشتاد و سوم (۸۳) قانون اساسی و اموال مشمول واگذاری در قانون اجرای سیاست‌های‌کلی اصل چهل‌وچهارم (۴۴) قانون اساسی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به فروش رسانند و به درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند.

منابع حاصله جهت بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی، پرداخت پاداش پایان‌خدمت به افرادی که براساس قانون، بازخرید یا بازنشسته می‌شوند و مانده مرخصی کارکنان از محل اعتبار ردیف ۲۹-۵۳۰۰۰۰ جدول شماره (۹) این قانون مطابق آیین‌نامه اجرائی که توسط سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» و «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تهیه می‌شود و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد، تخصیص می‌یابد.

اجرای حکم این بند بر عهده وزیر امور اقتصادی ودارایی است. شمول این حکم درمورد دستگاه های زیر نظر مقام معظم رهبری منوط به اذن ایشان است.

 


 

ارسال نظر