شناسه خبر : 4775

بررسی لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق مجلس پایان یافت

بررسی لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق مجلس پایان یافت

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از پایان بررسی لایحه بودجه سال آینده دراین کمیسیون مجلس خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایبِنا، محمد مهدی مفتح از پایان بررسی لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ به پایان رسید؛ از این پس مصوبات باید در قالب گزارش کمیسیون تنظیم شود؛ به طور مثال ممکن است کمیسیون مصوبه‌ای داشته باشد که باید به تبصره مربوطه الحاق شود بنابراین امکان دارد بر حسب ضرورت، گزارش نهایی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ در هفته آتی کامل‌تر شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸  در پاسخ به این که گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ چه زمانی در صحن علنی ارائه می‌شود، توضیح داد: پس از تعطیلی ۲۲ بهمن ماه این گزارش در صحن علنی مطرح می‌شود؛ ظاهرا هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ۲۷ بهمن ماه را زمان شروع رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸ اعلام کرده است.

نماینده مرم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: پس از تنظیم گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸، هیات رییسه این گزارش را چاپ و در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد. از زمان انتشار گزارش نمایندگان ۱۰ روز زمان دارند تا پیشنهادات خود را درباره گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه پیشنهادات نمایندگان در رابطه با گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ در صحن علنی مطرح می شود، خاطرنشان کرد: اکنون لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شد اما در صحن گزارش کمیسین تلفیق لایحه بودجه ۹۸ بررسی خواهد شد.

 

 


 

ارسال نظر