شناسه خبر : 2320

لاهوتی:

رای مجلس به استیضاح وزیر اقتصاد رای فراکسیونی نبود

رای مجلس به استیضاح وزیر اقتصاد رای فراکسیونی نبود

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که رای مجلس به استیضاح وزیر اقتصاد رای فراکسیونی نبوده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی اظهار کرد: نزدیک به  ۲۰۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت شدند و تاکید کردند که اگر خودتان این تغییر را اعمال نکنید ما آن را اعمال خواهیم کرد که همین اتفاق هم افتاد، چرا که مطالبه مردم از مجلس شورای اسلامی تغییر تیم اقتصادی دولت بوده است.

وی افزود: البته آقای کرباسیان از دوستان من است اما ایشان به عنوان وزیر اقتصاد مناسب نبود و نمی‌توانست نقش خود را در این وزارتخانه به خوبی ایفا کند. ایشان زمانی که در گمرک بود درخشانی خوبی داشت، اما وزارت اقتصاد یک ابروزارتخانه است و نتوانست وظایف خود را به خوبی ایفا کند.

لاهوتی یادآور شد: وزیر اقتصاد رییس کل بانک مرکزی را انتخاب می‌کند حالا اگر کسی قدرت چانه‌زنی ندارد و فرد دیگری به او تحمیل می‌شود به این معناست که نمی‌تواند نقش خود را ایفا کند. وزیر اقتصاد باید واقعا پاسخگوی شرایط اقتصادی کشور باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این‌که در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد نمایندگانی از سه فراکسیون ولایی، مستقلین و امید در موافقت با استیضاح صحبت کردند، گفت: رای مجلس شورای اسلامی به استیضاح وزیر اقتصاد هم رای فراکسیونی نبود.

ارسال نظر