شناسه خبر : 20222

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از اول بهمن

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از اول بهمن

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از اول بهمن ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مسعود گنجی با اشاره به حضوری شدن آموزش دانشگاه‌ها از بهمن ماه درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها بررسی شده و مشکلات آنها حل شده است.

وی درباره اینکه آیا دانشگاه‌ها برای اسکان دانشجویان برای ترم بهمن ماه با مشکلی مواجه نیستند، ادامه داد: به محض اینکه امتحانات ترم جاری به اتمام رسید دانشگاه‌ها فراخوان زده تا دانشجویان براساس پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها ثبت نام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: با توجه به سیاست‌هایی که اعمال می‌کنیم کمترین نیاز را به خوابگاه‌های خودگردان خواهیم داشت، هر کدام از دانشگاه‌ها با کمبود خوابگاه مواجه باشند، صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌هایی که خوابگاه ملکی ندارند می‌توانند خوابگاه‌های گروهی برای دانشجویان تأمین کرده و ودیعه مسکن آن را از صندوق رفاه دانشجویان دریافت کنند.

گنجی ادامه داد: درباره پرداخت وام‌های دانشجویی هم ۸۴ درصد وام‌های درخواستی دانشجویان در ترم جاری پرداخت شده است مابقی هم با تخصیص سازمان برنامه بودجه پرداخت خواهد شد، از یک بهمن ۱۴۰۰ نیز ثبت نام وام‌های دانشجویی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

ارسال نظر