شناسه خبر : 17882

۱۰ هزار واحد مسکن در مناطق محروم کشور احداث می‌شود

۱۰ هزار واحد مسکن در مناطق محروم کشور احداث می‌شود

در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بر راه‌اندازی ۱۰ هزار واحد مسکن برای نیازمندان در مناطق محروم در ۱۸ ماه تاکید شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس کمیته امام خمینی(ره) به  اردبیل بر راه‌اندازی 10 هزار واحد مسکن برای محرومین در مناطق مختلف کشور تاکید شد و این مسکن‌ها در 18 ماه ساخته می‌شود.

 در این سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های نیازمند نسبت به اهدای جهیزیه و ساخت مسکن برای این خانواده‌ها قول مساعد دادند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

پرویز فتاح  رئیس بنیاد مستضعفان در این باره اظهار داشت: توافقنامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امضا شده  و قرار است  ده هزار واحد مسکن برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه 50 میلیون تومان نیز بلاعوض به این افراد ارائه می‌شود افزود: انتظار می‌رود خانواده‌های تحت پوشش از لحاظ مسکن مشکلی نداشته باشند و در مکان‌هایی که به کارخانه سیمان ما نزدیک است نسبت  تامین سیمان برای ساخت مسکن اقدام می شود.

 بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز گفت: برنامه‌ریزی شده این 10 هزار واحد مسکن در 18 ماه راه اندازی شود و تحویل خانواده‌های نیازمند داده شود.

 وی افزود: برطرف کردن دغدغه مسکن نیازمندان اولویت اساسی است که در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری بنیاد مستضعفان پیش پیشگام شده است.

  • ناشناس

    خوب

ارسال نظر