شناسه خبر : 16847

۲۲۰ وزارت خانه‌ و شرکت‌ دولتی معادل ۱۰۰ هزار مشترک خانگی برق مصرف کردند

۲۲۰ وزارت خانه‌ و شرکت‌ دولتی معادل ۱۰۰ هزار مشترک خانگی برق مصرف کردند

معاون بهره برداری توزیع برق تهران بزرگ گفت: امروز برق ۲۲۰ سازمان و اداراتی که مصوبه کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در مقایسه با سال قبل را رعایت نکردند، مشمول قطع برق شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا منصوری افزود: این ۲۲۰ سازمان شامل: بانک‌ها، وزارت خانه‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی است که قطع برق این ادارات، حدود ۱۰۰ مگاوات معادل ۱۰۰ هزار مشترک خانگی بود.

وی اضافه کرد: پس از پایان تعطیلات ۶ روزه کرونایی، و بازگشایی ادارات تهران، پیش بینی می‌شود با توجه به پایداری گرمای هوا، مصرف برق تهران رو به افزایش باشد.

منصوری با بیان اینکه برای کنترل مصرف و تأمین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها، از همه ظرفیت لازم استفاده می‌کنیم گفت: یکی از این ظرفیت‌ها، مصوبه هیئت وزیران مبنی بر الزام ادارات به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در مقایسه با سال قبل است که طبق این مصوبه، بازدیدهای کلی از سازمان‌ها و ادارات انجام شد.

معاون بهره برداری توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: باوجود افزایش دما، اکثر مردم، برخی سازمان‌ها و ادارات، الگوی مصرف را رعایت کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم ضمن اینکه از همه مشترکان می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند تا وضعیت پایدار باقی بماند.

 

ارسال نظر