شناسه خبر : 14866

بافت‌های فرسوده تهران تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت می‌کنند

بافت‌های فرسوده تهران تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت می‌کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعطلای تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده خبر داد و اعلام کرد: این ودیعه مسکن در سطح استان قابل پرداخت است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از  ایرنا، خلیل محبت خواه روز یکشنبه در این باره گفت: تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده با عاملیت صندوق کارآفرینی امید قابل پرداخت است به همین منظور گزینه ثبت نام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام تسهیلات به آدرس facility.udrc.ir  در دسترس متقاضیان است.

وی اظهار داشت: سقف تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده در تهران ۴۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: در گذشته امکان ثبت نام برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت از بافت های فرسوده در سامانه تسهیلات برای هر واحد مسکونی با عاملیت بانک مسکن فراهم شده بود، اما امکان دریافت ودیعه مسکن وجود نداشت که خوشبختانه اکنون در همان سامانه این امکان برای متقاضیان فراهم شده و عاملیت آن با صندوق کارآفرینی است.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیران شهری پایتخت حدود ۱۵ درصد پایتخت نشینان در بافت فرسوده زندگی می کنند و تراکم جمعیت در این مناطق سه برابر میانگین جمعیت تهران است.

 

ارسال نظر