شناسه خبر : 14717

۱۲ هزار و پانصد میلیارد سود سهام عدالت پرداخت شد

۱۲ هزار و پانصد میلیارد سود سهام عدالت پرداخت شد

عسگری گفت:پرداخت سود سهام عدالت به سهامداران در سه مرحله صورت گرفته و مبلغ کل سود پرداخت‌شده ۱۲هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی عسگری معاون وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی گفت: برای آنکه افراد بتوانند اختیار مسقیم در مدیریت سهام عدالت داشته باشند به وزارت اقتصاد، سازمان بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی این حق انتخاب را دادند که افراد بتواند سهامشان را در قالب روش مستقیم یا غیر مستقیم مدیریت کنند.

او افزود: تاکنون حدود ۱۲ هزار و پانصد میلیارد سود سهام عدالت پرداخت شده است و ۵۲.۲ درصد افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، برای اینکه ما بتوانیم وضعیت سهامداران را تعیین کنیم باید هرچه سریع‌تر مجامع هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی را برگزار کنیم.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی افزود: به دلیل پراکنده بودن افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند امکان حضور مستقیم آن‌ها در مجامع نیست، به همین دلیل باید در سامانه سجام باید ثبت نام کنند.

عسگری بیان کرد: تاکنون حدود ۱۵ میلیون نفر از افرادی که روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند در سامانه سجام ثبت نام کردند که تا سی میلیون نفر فاصله زیادی داریم برای برگزاری مجامع باید پنجاه درصد از سهامداران در مجامع حضور یابند.

عسگری تصریح کرد: انتخاب هیات مدیر شرکت های سرمایه گذاری استانی در ۲۰ اسفند ۹۹ انجام می شود و  برای آنکه افراد بتوانند با خیال راحت در این انتخاب شرکت کنند بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کنند افرادی که متقاضی حضور در هیات مدیره شرکت ها هستند می توانند اسامی خود را به سازمان بورس اعلام کنند.

معاون وزیر اقتصاد گفت:پرداخت سود سهام عدالت به سهامداران در سه مرحله صورت گرفته و مبلغ کل سود پرداخت‌شده ۱۲هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

او گفت:در استان‌های کرمان، فارس و یزد، ۶۵ تا ۷۳ درصد از سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند. در ۱۰ استان دیگر، این میزان ۶۰ تا ۷۰ درصد و در ۱۲ استان، ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است.

وی افزود:تاکنون هزار و ۸۰۰ نفر برای مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، کاندید شده‌اند.

عسگری معاون وزیر اقتصاد گفت: شرکت‌های استانی بی صاحب نبودند از اول هیات مدیره داشتند اکنون نیز دارند برای جلوگیری از پراکندگی انتخابات برگزار می شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در حال حاضر دولت تصمیمی برای ورود به بحث جاماندگان سهام عدالت ندارد، به علت آنکه منابع مالی چندانی وجود ندارد.

 

  • بتول

    من از کمیته سهام عدالت دارم سودش چنده سی درصد را فروختم بقیه را سودش چنده کی میریزن

  • ناشناس

    سلام پس کی این سود را میریزید اخه ممنون

  • کورش پدیداریان

    سلام سود سهام عدالت من واریز نمی شود

  • ناشناس

    سلام ما که چیزی متوجه نشدیم از این مطالب گفتند سود سهام را واریز کردند پس چرا چیزی نیامده توی حساب درضمن من سهام خودم را از شهریور ماه فروختم چیزی واریز نشده

  • سهراب

    ولا من پول ندارم بدم کافی نت ودفترپیشخوان

  • بهمنش

    بماکه پرداخت نشده،

  • سلطانعلی عزیزی

    باسلام کو به کسی پرداخت شده وکی پرداخت شده

  • حیدری

    کسانی که در سجام ثبت نام کردند سود آنها را واریز کنید گناه ما چیست یا سهام ما را به خودمان در بورس واگذار کنید

  • ناشناس

    سود سهام عدالت کی واریز می شود

  • ناشناس

    به مستقیم هاسود تعلق می‌گیرد یانه

ارسال نظر