شناسه خبر : 12367

پرداخت وام ۱۰میلیون تومانی بازنشستگان نیروهای مسلح دردهه ولایت آغاز می‌شود

پرداخت وام ۱۰میلیون تومانی بازنشستگان نیروهای مسلح دردهه ولایت آغاز می‌شود

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح از پرداخت وام ۱۰میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی روز دوشنبه با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف ۱۰میلیون تومان آغاز می‌شود.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، افزود: سازمان در سال ۱۳۹۹ اختصاص و واگذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش‌بینی کرده است.

گودرزی با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان ساخت: مبلغ این وام ۱۰میلیون تومان می‌باشد که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع‌رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند و پایه حقوق زیر ۶ میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهد شد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چندبار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تأکید بر حمایت‌های مستمر از مشترکان تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است و پیشکسوتان معزز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر