شناسه خبر : 12301

بلوک ۱۷ درصدی سرمایه‌گذاری امید خریداری نداشت

بلوک 17 درصدی سرمایه‌گذاری امید خریداری نداشت

معاون امور بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش عرضه سهام شناور شرکت سرمایه‌گذاری امید در بورس تا رسیدن به ۲۵ درصد سهام شناور خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، عباس معمارنژاد، در مورد آخرین وضعیت عرضه بلوکی سهام شرکت سرمایه‌گذاری امید در بورس،‌گفت: بلوک 17 درصدی سرمایه‌گذاری امید در نماد «وامید» ارائه شد، اما خریداری پیدا نشد و قصد داریم هفته آینده دوباره سهام عمده شرکت سرمایه‌گذاری امید را به اندازه 50 درصد به علاوه یک سهم را ارائه کنیم و از طریق مزایده در بورس به فروش برسانیم.

معاون امور بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ‌در راستای تکلیف دولت، قصد داریم میزان سهام شناور شرکت سرمایه‌گذاری امید را که اکنون در بورس حدود 6 درصد است را تا سقف 25 درصد افزایش دهیم و اگر کسری در این زمینه وجود داشته باشد بانک سپه و سایر سهامداران سرمایه‌گذاری امید نسبت به عرضه سهام به صورت خرد تا سقف 25 درصد کمک می‌کنند.

معمارنژاد تأکید کرد: عرضه سهام سرمایه‌گذاری امید در راستای افزایش عمق‌بخشی به بازار بورس و همچنین عرضه سهام زیرمجموعه بانک‌های دولتی انجام می‌شود.

ارسال نظر