شناسه خبر : 12293

یک عدد ماسک سه‌لایه پرستاری هم با قیمت مصوب در داروخانه‌ها عرضه نشد

یک عدد ماسک سه‌لایه پرستاری هم با قیمت مصوب در داروخانه‌ها عرضه نشد

رییس انجمن داروسازان استان تهران در نامه‌ای به رییس سازمان غذا و دارو نوشت: از ابتدای شروع کرونا در کشور تا به امروز حتی یک عدد ماسک سه‌لایه پرستاری با قیمت مصوب دولتی در داروخانه‌های استان تهران جهت عرضه به مراجعان توزیع نشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سازمان غذا و دارو، سید حمید خوئی در این نامه خطاب به محمدرضا شانه ساز نوشت:  «چنانچه استحضار دارید از ابتدای دوران شروع کرونا، نهادهای اجرایی دولتی نرخ‌های مصوبی را برای ماسک محافظ اعلام نموده و سپس بر مبنای آن، داروخانه‌ها بارها متهم به گران فروشی شده‌اند، از جمله در هفته جاری به طور مکرر در برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انگشت اتهام گران فروشی ماسک به سوی داروخانه‌ها نشانه رفت.

به استحضار عالی می‌رساند که از ابتدای شروع کرونا در کشور تا به امروز حتی یک عدد ماسک سه لایه پرستاری با قیمت مصوب دولتی در داروخانه‌های استان تهران جهت عرضه مراجعان توزیع نشده است.

این در حالی است که طی ماه‌های گذشته انواع ماسک‌های محافظ استاندارد و غیر استاندارد در خارج از داروخانه‌ها اعم از عطاری‌ها و سوپر مارکت‌ها و دیگر مراکز بدون کمترین نظارتی بر کیفیت و قیمت عرضه شده و می‌شود.

 

ارسال نظر