شناسه خبر : 1171

محمدرضا عارف:

بودجه ۹۸ در حال پایه‌گذاری است

بودجه 98 در حال پایه‌گذاری است

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به این‌که «بازدید از مراکز آموزشی در زمان خوبی انجام گرفت»، تصریح کرد: بودجه ۹۸ در حال پایه‌گذاری است که امیدواریم بتوان در کنار کارهای خوبی که امسال انجام می‌شود کارهای بهتری را در بودجه ۹۸ انجام دهیم.

به گزارش چابک آنلاین؛ محمدرضا عارف در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همه مسائل و مشکلات کشور را می‌دانیم و باید تلاش بیشتری انجام شود تا این محرومیت‌ها کم کم رفع شود. 

وی با بیان این‌که «استان تهران رتبه دوم را از لحاظ مدارس فرسوده دارد»، افزود: باید مسائل بازگو شود  زیرا با اتکا به خدا و عزمی که در مردم کشور است و نگاهی که به فرهنگ دارند مسائل حل‌شدنی ستند. در آغاز برنامه پنجم توسعه 70 درصد مدارس نیازمند بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی بودند که اکنون به 30 درصد رسیده است، امیدواریم با یک خیز و عزم جدی که در مدیران بخش‌های مختلف وجود دارد این عدد در پایان برنامه ششم به عدد کوچک یک رقمی برسد. اولویت‌هایی که مدنظر بود گزارشات مربوط به آن طراحی شد و در کارگروه این مسائل جمع‌بندی خواهد شد تا برخی مسائل در سال جاری عملیاتی شود. 

وی با اشاره به این‌که «بازدید از مراکز آموزشی در زمان خوبی انجام گرفت»، تصریح کرد: بودجه 98 در حال پایه‌گذاری است که امیدواریم بتوان در کنار کارهای خوبی که امسال انجام می‌شود کارهای بهتری را در بودجه 98 انجام دهیم. 

 

ارسال نظر