شناسه خبر : 11498

مدیر عامل سایپا اعلام کرد؛

عرضه ۳محصول جدید سایپا برای اولین بار در پیش‌فروش امروز/ اعلام قیمت نهایی شاهین در آینده نزدیک

عرضه ۳محصول جدید سایپا برای اولین بار در پیش‌فروش امروز/ اعلام قیمت نهایی شاهین در آینده نزدیک

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سه محصول جدید این شرکت در طرح پیش‌فروش امروز خبر داد و گفت: ثبت‌نام شاهین، کوییک سال و ساینای سال برای تحویل در نیمه دوم امسال، از امروز ساعت ۱۴آغاز خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین، جواد سلیمانی امروز در حاشیه مراسم فروش فوق‌العاده خودرو به روش قرعه‌کشی بیان کرد: لیست برندگان خودرو‌های سایپا بلافاصله بعد از اتمام مراسم قرعه‌کشی، در سایت اصلی شرکت اعلام خواهد شد و همزمان به صورت پیامک نیز منتخبان را مطلع خواهیم کرد.

او ادامه داد: امروز برای ۷مدل خودروی سایپا و از بین حدود یک میلیون ثبت‌نام کننده ۱۰هزار نفر انتخاب خواهند شد؛ ضمن اینکه بلافاصله بعد از مراسم قرعه‌کشی، ثبت‌نام پیش‌فروش ۹محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز آغاز خواهد شد و برای این طرح به مدت سه روز سایت باز خواهد بود.

سلیمانی تاکید کرد: اگر تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد پیش‌فروش باشد، مجددا روش قرعه‌کشی را انجام خواهیم داد.

وی از عرضه سه محصول جدید سایپا در این پیش‌فروش خبر داد و گفت: در این پیش‌فروش، ۹محصول سایپا عرضه می‌شود که برای اولین بار در بین این خودرو‌ها شاهد سه محصول جدید شاهین ، ساینای سال و کوییک‌سال هستیم که در نیمه دوم سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه قیمت نهایی شاهین فعلا در حال بررسی است، اضافه کرد: قیمت نهایی شاهین توسط شورای رقابت در حال بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد اما پیش پرداخت برای این محصول در طرح پیش‌فروش سایپا ۸۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر