شناسه خبر : 11485

شرایط ثبت نام خودرو +آخرین تغییرات

شرایط ثبت نام خودرو +آخرین تغییرات

آخرین تغییرات و جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو و پیش‌فروش دو شرکت خودروسازی ایرا‌ن‌خودرو و سایپا اعلام شد.

جزئیات ثبت نام فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

به گزارش چابک آنلاین، جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو و ثبت نام محصولات ایران خودرو در خرداد۹۹ اعلام شد. در این شرایط فروش ۴ محصول ایران خودرو که عبارتند از پژو 405 SLX، رانا، پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس TU5 عرضه خواهد شد که به این ترتیب مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ نام خودرو‌های ایران‌ خودرو اقدام نمایند.

بر اساس اعلام دیروز ثبت نام ایران خودرو ، در ﺻﻮرت اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺘﻘﺎضی در ﻗﺮﻋﻪ کشی و ﻋﺪم ﺗﻜﻤﻴﻞ وﺟﻪ در ﻣﻮﻋﺪ ﻣﻘﺮر، ﻣﺤﺪودﻳﺖ 2 ساله از ﺧﺮﻳﺪ ﺧﻮدرو اﺷﺎره ﺷﺪه در بخشنامه قبلی، ﻛﺎن ﻟﻢ ﻳﻜﻦ است.

پیش+فروش+خودرو

1

پیش+فروش+ایران+خودرو

فرآیند جدید پیش ثبت نام (احراز هویت)

برای فروش فوق العاده خودرو ایران خودرو از طریق قرعه کشی

 

جزییات پیش‌فروش محصولات سایپا

3

مرحله جدید فروش اینترنتی محصولات سایپا، با سازوکاری جدید تا ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت. طبق بخشنامه سایپا مشتریان می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات شخصی به منظور دریافت کد کاربری و رمز عبور مطابق راهنمای پیوست اقدام کنند؛ ضمنا متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری و رمز عبور جدید اقدام نمایند.

4

5

6

ورود | ثبت نام پیش فروش سایپا

راهنمای خرید پیش فروش سایپا

قوانین و مقررات پیش فروش سایپا

راهنمای احراز هویت و قرعه کشی پیش فروش سایپا

همه چیز درباره خرید خودرو در طرح فوق‌العاده سایپا و ایران خودرو

کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر