شناسه خبر : 11347

تشریح ویژگی های یازده گانه طرح فروش فوق العاده سایپا

تشریح ویژگی های یازده گانه طرح فروش فوق العاده سایپا

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با انتشار سومین اطلاعیه خود، ویژگی‌های طرح فروش فوق‌العاده این گروه را تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین،  براساس اطلاعیه منتشر شده، فروش فوق العاده خودرو که اخیرا از سوی  کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دو خودروساز بزرگ کشور به مرحله اجرا رسیده، به گونه‌ای طراحی شده است که نقش واسطه‌ها در آن به حداقل برسد و خودرو به مصرف‌کننده واقعی عرضه شود.

در اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ۱۱ ویژگی این طرح فروش به شرح زیر عنوان شده است:

۱- در طرح فروش فوق‌العاده، نقش واسطه‌ها به کمترین حد رسیده و خودرو به متقاضیان اصلی عرضه خواهد شد.

۲- واسطه‌ها از فرآیند ثبت‌نام خودرو کنار گذاشته می‌شوند، زیرا 10 محدودیت کاربردی و موثر برای ثبت نام محصولات در نظر گرفته شده است. این محدودیت ها در اطلاعیه شماره یک مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا تشریح شده است.

۳- متقاضیانی که در قرعه کشی این طرح فروش انتخاب می شوند، خودرو خود را (حداکثر) تا سه ماه بعد از ثبت‌نام تحویل خواهند گرفت.

۴- وب سایت فروش خودرو به مدت یک هفته و به صورت شبانه‌روزی فعال است و مشتریان با اشکالات ناشی از مراجعه بیش از اندازه کاربران برای ثبت نام خودرو مواجه نخواهند شد.

۵- متقاضیان و افرادی که واجد شرایط برای ثبت‌نام خودرو هستند، یک هفته فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

۶- زمان ثبت نام و واریز وجه در این طرح هیچ تاثیری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضیان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.

۷- قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری انجام می‌شود، به همین علت از سطح شفافیت و عدالت بالایی برخوردار خواهد بود.

۸- اسامی منتخبین و کسانی که موفق به خرید خودرو می شوند به صورت عمومی اعلام خواهد شد و از این نظر نیز صحت و سلامت اجرای طرح شفاف‌سازی خواهد شد.

۹- با توجه به فروش و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو در این طرح، عرضه و تقاضا در بازار متعادل‌تر شده و به کاهش قیمت‌های کاذب در بازار منجر خواهد شد.

۱۰- به واسطه در رهن بودن سند، امکان فروش یا صلح خودروهای عرضه شده وجود ندارد و همین عامل باعث کاهش واسطه گری در بازار خواهد بود.

۱۱- این خودروها لزوما باید تا سه ماه پس از تحویل برای انجام سرویس دوره‌ای اول با پیمایش ۵ هزار کیلومتر به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند، در غیر این صورت گارانتی آنها باطل خواهد شد که این امر احتمال احتکار آنها را به صفر خواهد رساند

 

 

ارسال نظر