شناسه خبر : 10158

حجم سفارش فروشگاه‌های آنلاین دوبرابر شد

حجم سفارش فروشگاه‌های آنلاین دوبرابر شد

مدیران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها هم از ریزش شدید مشتریان‌شان می‌گویند. این ریزش شدید مشتریان در آستانه شب عید به بوتیک‌داران، کفش‌فروشی‌ها، آرایشگران و فروشندگان لوازم آرایشی و... رسیده است. آنها می‌گویند که مشتریان در خانه نشسته‌اند و کالاهایشان را به فروشگاه‌های آنلاین سفارش می‌دهند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از شهروند، روابط عمومی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین هم با تأیید این موضوع می‌گوید که حجم سفارش‌های‌شان نسبت به پارسال به یک‌ونیم تا دوبرابر رسیده است.

کرونا کاسبی بازاری‌ها را به هم ریخته است. برخی خریداران از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید عمده می‌کنند. آنها می‌گویند که از کمبود ماسک و ژل بهداشتی و شوینده‌ها چشم‌شان ترسیده و ممکن است این اتفاق برای بازار مواد غذایی و رب و ماکارونی و گوشت و... هم تکرار شود.

با این حال، وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه اعلام کرد که برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم جای نگرانی وجود ندارد. مدیران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها هم از ریزش شدید مشتریان‌شان می‌گویند.

این ریزش شدید مشتریان در آستانه شب عید به بوتیک‌داران، کفش‌فروشی‌ها، آرایشگران و فروشندگان لوازم آرایشی و... رسیده است.

آنها می‌گویند که مشتریان در خانه نشسته‌اند و کالاهایشان را به فروشگاه‌های آنلاین سفارش می‌دهند. روابط عمومی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین هم با تأیید این موضوع می‌گوید که حجم سفارش‌های‌شان نسبت به پارسال به یک‌ونیم تا دوبرابر رسیده است.

رضا الفت‌نسب، عضو هیأت‌مدیره کسب‌وکارهای اینترنتی هم با تأیید این موضوع به می‌گوید که کسب‌وکارهای آنلاین درحال برنامه‌ریزی برای رساندن بهداشتی محموله‌های خرید به مردم هستند.

ارسال نظر