شناسه خبر : 17437

بیمه‌های تکمیلی پوشش ۱۰۰ درصدی نسخه‌های الکترونیکی ندارند

بیمه‌های تکمیلی پوشش ۱۰۰ درصدی  نسخه‌های الکترونیکی ندارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۲۲۰ پروژه بهداشتی از سال ۹۵ تاکنون در استان زنجان کلید خورده است،گفت: از این تعداد ۲۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت ۴۵۶ خانه بهداشت در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: ۳۰ خانه بهداشت نیز تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ پروژه بهداشتی از سال ۹۵ تاکنون در استان زنجان کلید خورده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس علوم پزشکی زنجان گفت: ساختمان‌های با عمر ۲۵ سال و بالاتر یا نوسازی و یا بازسازی شده‌اند و این مهم باعث ارائه خدمات بهتر به بیماران می‌شود.

قزلباش به پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و گفت: زنجان در این خصوص در کشور پیشتاز است و این مهم تحول بسیار اساسی در حوزه بهداشت و تحول نرم‌افزاری در برقراری نظام سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه سلامت، توجه به حاشیه شهرها بوده است، افزود: مشکلات جدی در این حوزه داشتیم.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان از ایجاد ۴۰ پایگاه و ۹ مرکز سلامت در مراکز حاشیه زنجان خبر داد و ابراز داشت: نسخه نویسی الکترونیکی گام مهمی است که طبیعی است مثل هر طرح دیگری مشکلاتی داشته باشد که به زودی این مشکلات حل خواهد شد و از اول اسفند سال ۹۹ این طرح اجرا شده است.

قزلباش تصریح کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که بیمارستان‌ها در زمینه نسخه الکترونیکی عملکرد مطلوبی دارد و ۶۲ درصد پزشکان استان زنجان در بیمارستان‌ها در زمینه نسخه نویسی الکترونیک فعال هستند.

وی گفت: بیمه‌های تکمیلی پوشش ۱۰۰ درصدی در مورد نسخه‌های الکترونیکی ندارند و عدم فراهم بودن زیرساخت‌ها موجب عدم رضایت مردم از این طرح شده است.

ارسال نظر