شناسه خبر : 2305

با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی؛

بهره برداری از ۶۵ پروژه در چناران

بهره برداری از ۶۵ پروژه در چناران

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ۶۵ پروژه در چناران به بهره برداری رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، محمد رحیم نوروزیان یکشنبه در  حاشیه  افتتاح طرح های عمرانی چناران جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ۶۵پروژه با هزینه یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است و اعتبارات این پروژه ها ۱۰ درصد هزینه پروژه های هفته دولت استان را در بر می گیرد.

وی افزود: چناران  در پیشرفت پروژه های عمرانی با متوسط ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه دوم در استان را به خود اختصاص داده است و از هفته دولت امسال تا دهه فجر یک هزار و ۵۸ پروژه با هزینه ۱۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در چناران بهره برداری خواهد شد.

معاون سیاسی استانداری ادامه داد: ۲۳۰میلیارد ریال  اعتبار در حوزه سلامت این شهرستان طی پنج سال گذشته هزینه شده است که  ۱۳۰ میلیارد ریال آن به بیمه سلامت و دارو اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد:همچنین در این مدت ۳۰ مدرسه با ۲۴۶ کلاس آموزشی تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده و برای ۶ اقامتگاه بوم گردی مجوز صادر شده است ودر دوران دولت فعلی ۴۸ هزار مشترک جدید آب، برق و گاز به جمع مشترکان این شهرستان افزوده شده است.

نوروزیان اضافه کرد: طی هفته دولت نیز اجرای ۱۱۴ برنامه در قالب ۱۸ عنوان با محوریت ارتباط مستقیم مردم با مسئولین در این شهرستان اجرایی خواهد شد. در حال حاضر ۲۵۴ واحد صنعتی در این شهرستان  فعال هستند که۸۰ واحد از این تعداد در دولت تدبیر و امید پروانه بهره برداری اخذ و ۴۵ واحد نیز پروانه طرح توسعه دریافت کرده اند.

 

ارسال نظر