شناسه خبر : 9996

توانایی حفظ تعادل میان شغل و کار در منزل برای بانوان بسیار دشوار است

توانایی حفظ تعادل میان شغل و کار در منزل برای بانوان بسیار دشوار است

به مناسبت فرا رسیدن روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، بانوان شاغل در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش چابک‌آنلاین، در نشستی به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و دیگر مدیران صندوق از زحمات بانوان شاغل در مجموعه، قدردانی انجام شد.

در این نشست مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ضمن تبریک این ایام با سعادت، با اشاره به عظمت و کرامت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س)، جایگاه زن را بسیار متعالی عنوان کرد و گفت در جامعه ما و به ویژه در صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون می بایست شان و منزلت بانوان و دختران ارج نهاده شود، زیرا همانگونه که از پیشینیان به یادگار مانده است، مردان به لطف حمایت بانوان به معراج و موفقیت می رسند.

مهدی حسین نژاد در ادامه افزود: در وضعیت فعلی، توانایی حفظ تعادل میان شغل و کار در منزل برای بانوان بسیار دشوار است که امیدواریم همه بانوان به ویژه شاغلین عزیز در صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با توکل بر پروردگار به این مهم دست یافته و در تمام مراحل زندگی نیز موفق باشند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال ابراز امیدواری کرد، مدیران و کارکنان با همکاری یکدیگر سال خوب و پر ثمری را که گذرانده اند، با عملکرد موفق به پایان رسانند تا سال جدید را نیز با برنامه های مدون و انرژش مضاعف آغاز نمایند.

همچنین مهدی حسین نژاد در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم  غیور کشور همواره و در طی سال های پس از انقلاب اسلامی ایران نشان داده اند که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و در راهپیمایی اخیر نیز همچون سالیان اخیر علیرغم هجمه های پر فشار استکبار جهانی، حضوری غیر منتظره داشتند و مشت محکمی بر سیاست های ظالمانه دشمنان کوبیدند و به حول و قوه الهی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز که در هفته پیش رو انجام خواهد شد، این شکوه حضور مردم بار دیگر تکرار خواهد شد تا دشمنان این سرزمین بدانند مردم ایران تا پای جان قدردان خون شهدا خواهند بود.

  • شمشیری

    بله واقعا سخت است

ارسال نظر