شناسه خبر : 9986

اختصاصی چابک‌آنلاین

بیمه‌ها در انگلستان بیشترین پول را از بیمه‌نامه خودروی فوتبالیست‌ها می‌گیرند

بیمه‌ها در انگلستان بیشترین پول را از بیمه‌نامه خودروی فوتبالیست‌ها می‌گیرند

فوتبالیست‌ها بیشترین هزینه را برای بیمه اتومبیل خود می‌پردازند و این رقم سالانه به طور تقریبی به دوهزار پوند می‌رسد که حدودا چهار برابر میانگین حق‌بیمه‌های پرداختی در سه ماهه پایایانی سال ۲۰۱۹ بوده است.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، بررسی ها نشان می دهد که عنوان شغلی افراد تاثیر مستقیمی بر میزان حق بیمه اتومبیل آن ها دارد.

فوتبالیست ها سالانه 1978 پوند برای بیمه اتومبیل خود خرج می کنند درحالیکه این رقم برای ورزشکاران 1511 پوند و برای پیک ها 1291 پوند است که از بالاترین نرخ حق بیمه ها به شمار می روند.

فروشندگان ضایعات نیز پس از پیک ها با پرداخت سالانه 1286 پوند، جایگاه مشتریان گران ترین حق بیمه های اتومبیل را به خود اختصاص داده اند.

از طرفی دیگر، پیک های روزنامه و بازنشستگان به ترتیب با پرداخت 268 و 270 پوند در سال، ارزان ترین بیمه نامه ها را برای اتومبیل خود تهیه می کنند.

از آن جایی که فوتبالیست ها اتومبیل های بسیار گران قیمتی سوار می شوند، پرداخت گران ترین حق بیمه برای آن ها دور از انتظار نیست اما وجود عناوین مانند پیک ها و فروشندگان ضایعات در این لیست شگفت آور است.

شرکت های بیمه ای اطلاعات گسترده ای را در مورد مطالبات پرداخت شده در گذشته نگه می دارند که این اطلاعات بعدها در نحوه محاسبه حق بیمه تاثیر می گذارد.

در نتیجه این عمل، برخی از حرفه ها بیشتر به عنوان یک خطر برای آن ها به شمار می روند و از طرفی دیگر می توانند هزینه های زیادی به شرکت ها تحمیل کنند.

ارسال نظر