شناسه خبر : 9872

۵۳۱۵ نفر از بازنشستگان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری ۴۱ میلیارد تومان سپرده ۶ درصد گرفتند

5315 نفر از بازنشستگان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری 41 میلیارد تومان سپرده 6 درصد گرفتند

پرداخت مطالبات اعضای موسسه صندوق ذخیره کارکنان از بهمن ماه سال ۹۶ تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری از ۱۵۰ میلیارد تومان عبور کرد و این در حالی است که بازنشستگان و سپرده گذارانی که درخواست تسویه را تا نیمه دی ماه ارائه کرده بودند، در حداقل زمان ممکن سپرده خود را دریافت کردند.

به گزارش چابک‌آنلاین، تسویه مطالبات اعضای موسسه صندوق از ابتدای بهمن ماه سال 96 تا 12 بهمن سال جاری و همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از 150 میلیارد تومان عبور کرده است.

بر این اساس 5315 نفر از بازنشستگان با دریافت 41.5 میلیارد تومان از سپرده های 6 درصد و 10 هزار و 787 نفر از سپرده گذاران مازاد با دریافت بیش از 70 میلیارد تومان بخش عمده تسویه سپرده را به خود اختصاص دادند.

بنا بر این گزارش در دیگر سپرده های اختیاری موسسه صندوق ذخیره یعنی سپرده های زرین و آتیه نیز 704 نفر از سپرده گذاران وجوه خود را دریافت کردند، که بخش عمده تسویه ها مربوط به سپرده  های زرین در موعد سررسید و در راستای سیاست های ساماندهی صندوق ذخیره کارکنان بوده است.

این گزارش حاکی است تمرکز تیم مدیریتی موسسه صندوق ذخیره از آغاز دوره فعالیت تا کنون پاسخگویی و تسویه سپرده اعضا در حداقل زمان ممکن بوده است که این هدف با کاهش دوره انتظار تسویه اعضا از 8 ماهه به حداقل زمان ممکن محقق شده است.

هم اکنون اعضا با ارائه درخواست حضوری و غیرحضوری در حداقل زمان ممکن برای بررسی درخواست، مدارک و دریافت استعلام های مورد نیاز قادر به تسویه سپرده خود نزد صندوق هستند و این نتیجه دو سال تلاش بی وقفه برای وصول مطالبات معوق موسسه از سازمان های بدهکار شهرداری، ایجاد ضوابط لازم در پرداخت ها و سایر اقدامات بوده است.

ارسال نظر