شناسه خبر : 9821

برخی از کارگزاران شرکت‌های بیمه‌ای با ناشنوایان با صداقت عمل نمی‌کنند!/ناشنوایان از خدمات بیمه عمر رضایت ندارند

برخی از کارگزاران شرکت‌های بیمه‌ای با ناشنوایان با صداقت عمل نمی‌کنند!/ناشنوایان از خدمات بیمه عمر رضایت ندارند

مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران اظهار کرد که ناشنوایان در خصوص بیمه‌نامه عمر با مشکلاتی روبرو هستند و در بسیاری از مواقع حق بیمه‌ای به آنها تعلق نمی‌گیرد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، "اکرم سلیمی" در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، گفت: خدمات تربیت شنیداری کودکان ناشنوا در بیمه ها تعریف شده نیست و شامل بیمه ها هم نمی شود.

وی افزود: همچنین خدمات تعمیرات سمعک، باطری، شلنگ سمعک و قالب نیز در بیمه ها تعریف نشده است.

مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران با گلایه از نوع خدمات دهی شرکت های بیمه ای در بیمه نامه های عمر به ناشنوایان گفت: برخی از کارگزاران و نمایندگان شرکت های بیمه در بستن قرارداد با ناشنوایان با صداقت عمل نمی کنند و زمانی که اتفاقی می افتد شرکت بیمه هم می گوید با توجه به این بندی که در این بیمه نامه است و فرد دارای معلولیت است پس حق بیمه ای به او تعلق نمی گیرد.

سلیمی ادامه داد: در یکی از بندهای بیمه نامه عمر آمده که فرد باید سلامت باشد و سلامتی وی مورد تایید قرار گرفته باشد بعد کارگزاری و یا نماینده فروش بیمه عمر، ناشنوا بودن بیمه گذار را در نظر نمی گیرد و زمانی هم که اتفاقی رخ می دهد و بیمه گذار می خواهد بیمه را دریافت کند به او می گویند چون ناشنوا است به وی خسارتی تعلق نمی گیرد.

وی،مدعی شد که یکی از ناشنوایان در حین کار بر اثر سقوط پای خود را از دست داد اما حق بیمه ای به وی تعلق نگرفت.!

مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران اذعان داشت که آمار دقیقی از تعداد ناشنوایان ایران در دست نیست اما باید در حدود یک میلیون نفر ناشنوا در کشور باشد.

ارسال نظر