شناسه خبر : 9780

۲۰۰ خادم مسجد و بقعه متبرکه گرگان بیمه تکمیلی شدند

200 خادم مسجد و بقعه متبرکه گرگان بیمه تکمیلی شدند

حجت الاسلام مهدوی راد گفت: حدود ۲۰۰ نفر از خادمان مساجد و بقاع متبرکه شهرستان گرگان تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از شبستان، حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد در اجتماع خادمین اهل بیت(علیه السلام) اظهار کرد: هر زمانی مداحان، هیئات مذهبی، اماکن متبرکه و مساجد دست به دست یکدیگر دادند کارهای بزرگی انجام شد و نمونه آن خدمت رسانی این مجموعه فرهنگی و مذهبی در سیل گلستان بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان ادامه داد: هیئت های مذهبی  علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی در برنامه های ملی و انقلابی نیز نقش آفرینی می کنند.

وی به وقوع سیل سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: از مردم درخواست می کنیم کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کنند، تاکنون نیز کمک ها و اقلامی جمع آوری شده و به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود.

حجت الاسلام مهدوی راد از بیمه تکمیلی درمان هیئت امنای مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و یادآور شد: اوقاف و امور خیریه گلستان با انعقاد تفاهم نامه با بیمه برکت فرصتی را برای ارائه بیمه خدمات تکمیلی درمان فراهم کرده و در این راستا حدود 200 نفر از خادمان مساجد و بقاع متبرکه شهرستان گرگان تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اضافه کرد: این آمادگی نیز وجود دارد سایر خادمان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار بگیرند و خدام برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مراکز اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند.

ارسال نظر