شناسه خبر : 9775

روزانه بیش از ۱۰۰ خدمت درمانی به ایثارگران در استان مرکزی ارائه می‌شود

روزانه بیش از 100 خدمت درمانی به ایثارگران در استان مرکزی ارائه می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: معوقات بیمه‌ای ایثارگران در استان مرکزی پیگیری و تامین می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از تسنیم، مرتضی انصاری فر با اشاره به  مشکلات و چالش‌‌های بیمه‌ای ایجاد شده در درمان ایثارگران و راهکا‌ر‌های رفع مشکلات و خدمات ارائه شده اظهار داشت: ما مفتخر به خدمت رسانی به افرادی هستیم که اوج ایثارگری را در معرض دید گذاشته‌اند و آرامش و آسایش امروز ما مدیون و مرهون همین ایثارگری‌ است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم در مواجهه با ایثارگران با نهایت احترام رفتار کنیم و فضای آرامی را برای آنها فراهم کنیم و باید توجه داشته باشیم به فعالیت‌های روزمره بسنده نشود و با اقدامات و برنامه‌های تحولی، فعالیت‌ها و خدمات مناسب‌تری صورت بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به ایثارگران یکی از مهمترین وظایف بنیاد است و کارکنان تلاش می‌کنند که جامعه ایثارگری دسترسی بهتری به خدمات بیمه‌ای داشته باشند و ایثارگران  احساس رضایت کنند.

انصاری‌فر با اشاره به لزوم توجه به حوزه درمان ایثارگران گفت: با توجه به افزایش سن ایثارگران و نیاز روزافزون به گسترش خدمات درمانی به ایثارگران احساس می‌شود و با افتتاح مرکز توان‌بخشی ایثار، با انجام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و توان بخشی شاهد افزایش روحیه و توانایی‌های ایثارگران می‌باشیم.

وی افزود: اصلی‌ترین خدمت درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه تکمیلی است که در واقع در قاعده هرم سلامت ایثارگران قرار دارد و دولت و به تبع آن بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف به پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران هستند که این کار از طریق بیمه‌های تکمیلی درمانی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطر نشان کرد: به‌صورت روزانه بیش از صد خدمت درمانی به ایثارگران ارائه می‌شود، ارائه این خدمات علی‌رغم تمام مشکلات اعتباری دارای هیچ توقفی نبوده و مسئولان بنیاد در تلاش هستند تا معوقات بیمه‌ای را تأمین کنند.

وی ادامه داد: در این راستا مشکل اصلی عدم تامین اعتبار است که ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه با توجه به حساسیت درمان ایثارگران و لزوم تامین اعتبار آن هر چه سریع‌تر بودجه‌ای که طبق قانون تخصیص یافته تلقی می‌شود به بنیاد شهید و امور ایثارگران تخصیص دهد.

  • علی

    دا رای کارت ا یثا ر گری هستم 22ماه‌.برای‌.بیمه‌‌.به.کجا.مر.ا.جعه.کنم

ارسال نظر