شناسه خبر : 9734

۳۰۰ عضو صندوق اجتماعی روستائیان سمنان به مناسبت دهه فجر تسهیلات میگیرند

300 عضو صندوق اجتماعی روستائیان سمنان به مناسبت دهه فجر تسهیلات میگیرند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: ۳۷۲ نفر از مستمری‌بگیران این صندوق، به مناسبت دهه فجر، تسهیلات کم‌بهره دریافت ‌می‌کنند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد فرزاد ابراز داشت: اولویت پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان با افرادی است که حداقل پنج سال مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات بدون نیاز به ضامن همراه با حقوق ماهانه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به حساب مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

فرزاد بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران واجد شرایط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان به مناسبت دهه فجر،  ۳۰ میلیون ریال با کارمزد ۱۰ درصد و اقساط ۳۶ ماهه است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون ۲ هزار و ۱۸۵ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.

فرزاد تصریح کرد: نیمه نخست امسال ۱۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان مقرری ازکارافتادگی دریافت می‌کنند و ۴۳ نفر از بیمه‌شدگان فوت کرده‌اند که حقوقشان به بازماندگان تحت تکفل پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان اظهار داشت: از کار افتادگی فرد بیمه شده و بازماندگان درگذشتگان جزو مستمری‌بگیران محسوب می‌شوند.

هفت هزار و ۴۸۵ نفر از روستاییان و عشایر استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بیمه اجتماعی عضویت فعال دارند.

ارسال نظر