شناسه خبر : 9694

حق بیمه ۳هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مرکزی واریز شد

حق بیمه 3هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مرکزی واریز شد

در سال‌جاری تاکنون بیمه ۳۰۶۳نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی وزنان سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار چهار میلیاردو ۳۹۳ میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف توانمندسازی پایدار انجام می‌شود، افزود: افزایش امید به زندگی، تأمین آتیه و بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی از دیگر اهداف پرداخت حق بیمه برای این افراد است.

وی عنوان کرد: در سال جاری تا کنون بیمه ۳۰۶۳نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی وزنان سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار چهار میلیاردو ۳۹۳ میلیون تومان به حساب تامین اجتماعی واریز شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیران می‌توانند به درمان بیماران تحت حمایت کمک کنند، گفت: پزشکان نیکوکار با ویزیت رایگان بیماران تحت حمایت و ارائه خدمات درمانی مختلف به آنان همواره یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هستند که امید است این همکاری‌ها بیشتر از سال‌های گذشته انجام شود.

وی در پایان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی ، پیشگیری از ابتلاء به سرطان ، بهداشت محیط ، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار ، سالمندان و دختران در شرف ازدواج از برنامه های آموزشی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت در سال جاری تاکنون بوده است.

ارسال نظر