شناسه خبر : 9631

هنرمندان از بیمه تامین اجتماعی رضایت ندارند

هنرمندان از بیمه تامین اجتماعی رضایت ندارند

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تایید کرد که از یکسال قبل بدین سو، با حقوق ماهیانه ۴۷۰ هزار تومان بازنشسته بیمه تامین اجتماعی شده است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، محمود مقامی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، "با گلایه از میزان بسیار پایین حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی افزود: دفترچه بیمه درمان تامین اجتماعی کامل نیست و در بسیاری از مراکز درمانی هزینه ها را باید خود افراد پرداخت کنند و بعد به دنبال گرفتن حق بیمه بروند که معمولا آنقدر مشکلات وجود دارد که از آن می گذرند."

وی گفت که  سالهای طولانی حق بیمه را به امید بازنشستگی پرداخت کرده اما اکنون هیچگونه رضایتی  از خدمات بیمه سازمان تامین اجتماعی ندارد.

به گفته این بازیگر سینما و تلویزیون بسیاری از هنرمندان و بازیگران حقوقی دریافت نمی کنند و فقط تا زمانی که پیشنهاد کاری و توان جسمی داشته باشند می توانند زندگی خود را اداره کنند .

مقامی با بیان اینکه "عضو خانه سیما است" تاکید کرد که "همه افرادی که تحت پوشش خانه سینما هستند مانند اعضای یک خانواده بوده و خانه سینما باید در زمینه بیمه بهتر اعضا را پوشش دهد."

 

  • سلیمی

    من ده سال حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت کردم به عنوان زن خانه دار و سقف قیمت هم دادم اما حالا که بازنشسته شدم تامین اجتماعی ۵۰۰ هزار تومان بازنشستگی به من پرداخت میکند و میگوید شما فقط ۱۰ ذوز در ماه بیمه هستید

  • معصومه

    تامین اجتماعی حال و روز خوبی نداره

ارسال نظر