شناسه خبر : 9549

یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان هستند

یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان هستند

مدیر صندوق بیمه روستاییان کردستان با بیان اینکه ۶ هزار خانوار در قروه تحت پوشش بیمه روستاییان هستند از کسب رتبه نخست استان در سه سال متوالی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، جبار احمدپور شامگاه سه شنبه در نشست توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر شهرستان قروه اظهار داشت: در کل کشور ۶ میلیون بیمه شده امکان مشمولیت در صندوق بیمه را دارند که از این تعداد، یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق از سال ۸۴ تا کنون قرار گرفته اند.

وی به تعداد بیمه شدگان در استان کردستان اشاره کرد و افزود: در استان از ۱۳۴ هزار خانوار روستایی ۶۵ هزار خانوار پوشش داده شده که ۴۷ هزار خانوار به صورت مستمر بیمه پردازی دارند.

احمدپور همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۶ هزار و ۷۱۲ خانوار در شهرستان قروه خبر داد و گفت: این میزان به تفکیک شامل ۲ هزار و ۱۴۹ خانوار در بخش چاردولی، ۲ هزار و ۳۴۱ خانوار در بخش مرکزی، ۵۲۹ خانوار در بخش دلبران و هزار و ۶۹۳ خانوار در بخش سریش آباد است.

به گفته وی بخش چاردولی دارای دو کارگزاری، بخش مرکزی سه کارگزاری، بخش دلبران یک کارگزاری و بخش سریش آباد با دو کارگزاری در زمینه بیمه اجتماعی روستاییا و عشایر فعال هستند.

 

ارسال نظر