شناسه خبر : 9527

کمک صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به سیل‌زدگان

کمک صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به سیل‌زدگان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به سیل‌زدگان کمک می‌کند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، مناطقی از استان هرمزگان در روزهای اخیر درگیر سیل بی‌سابقه‌ای بود که خسارت‌های زیادی به بار آورد.

محمدعلی دشوارگر (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان) در جواب این سوال که این صندوق برای حمایت از سیل‌زدگان چه اقداماتی انجام می‌دهد؟ گفت: بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر یک بیمه اجتماعی است، یعنی مواردی مانند بازنشستگی، از کار افتادگی و ... را پوشش می‌دهد. با این وجود، این صندوق در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به سیل‌زدگان کمک می کند.

او توضیح داد: کارگزاری‌های ما در سیل‌های قبلی و در استان‌های دیگر هم در سرکشی و ارزیابی خسارت‌ها نقش داشتند و هم کمک‌های مردمی و کمک‌های صندوق را به دست سیل‌زدگان رساندند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان عنوان کرد: برای کمک به سیل‌زدگان اخیر نیز این حمایت‌ها صورت می‌گیرد. ما بسته‌های غذایی و بهداشتی آماده می‌کنیم، اما از آنها که در این زمینه بحث بهداشت بسته‌ها اهمیت زیادی دارد و باید با حساسیت مورد ارزیابی قرار گیرد، این بسته‌ها را از طریق هلال احمر در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌دهیم. علاوه بر این، اقلامی دیگر مانند پتو نیز به سیل‌زدگان داده می‌شود.

ارسال نظر