شناسه خبر : 9513

اختصاصی چابک‌آنلاین

شرکت‌های بیمه‌ای انگلیسی به لوکزامبورگ هجوم بردند/تنوع تقاضای مشتریان شرکت‌های بیمه‌ای لوکزامبورگ را کلافه کرده است

شرکت‌های بیمه‌ای انگلیسی به لوکزامبورگ هجوم بردند/تنوع تقاضای مشتریان شرکت‌های بیمه‌ای لوکزامبورگ را کلافه کرده است

تداوم نرخ بهره پایین ، محصولات تضمین‌شده همراه با توانایی پایین صنعت در مقابله با تغییرات ساختاری و فناوری، عمده‌ترین نگرانی بیمه‌گران در لوکزامبورگ به شمار می‌رود.

به گزارش چابک‌آنلاین، بیش از 800 پزشک بیمه و ناظر صنعت در 52 کشور از جمله 19 کشور در لوکزامبورگ نظرسنجی کردند تا بدانند که بیشترین خطرات در طی دو یا سه سال آینده چیست.

اگرچه این صنعت در لوکزامبورگ قدرتمند است، اما  تداوم نرخ بهره پایین به عنوان نگرانی اصلی آن مطرح شده است.

پاسخ لوکزامبورگ به نگرانی های ناشی از نرخ پایین بهره و تأثیر آن بر بازده سرمایه گذاری، پرداخت بدهی و ارائه محصولاتی با میزان بازده تضمین شده بود.

نگرانی در مورد کیفیت مدیریت در شرکت های بیمه ای و توانایی آن ها در مقابله با فشارهای ناشی از فناوری های جدید و اشکال رقابتی نوظهور، در لوکزامبورگ بالاتر از میانگین جهانی است.

یکی دیگر از چالش هایی که صنعت بیمه لوکزامبورگ با آن رو به رو است، مقررات بیش از حد سختگیرانه است.

برخلاف سایر کشورها ، تهدیدات سایبری به عنوان یکی از بالاترین خطرات مطرح شده در لوکزامبورگ نیست.

با توجه به شرایط فعلی بازار که رقابت در آن شدید است، نرخ بهره پایین و افزایش محدودیت های نظارتی شرکت های بیمه این کشور را مجبور به نوآوری و سازگاری کرده است. 

چالش دیگر صنعت بیمه لوکزامبورگ پرداختن به تغییر نیازهای مصرف کننده و سبک های زندگی متفاوت است. رفتار مشتریان به سرعت تغییر کرده و آن ها به طور فزاینده ای خواستار سادگی، شفافیت و سرعت در معاملات خود با مشاوران بیمه هستند که هر روزه سرعت فناوری های جدید به این انتظارات مشتریان بیشتر دامن می زند.

در دستور العمل توزیع بیمه در سال 2018 که هدف آن حفاظت از منافع مشتری است پاسخگویی و شفافیت در خدمات مالی ذکر شده است.

تفاوت های قابل توجه بین بیمه لوکزامبورگ و دیگر کشورها ارائه محصولات تضمین شده، عدم وجود حاکمیت شرکتی، مدیریت تغییر و ریسک پایین فضای سایبری است.

با این حال، کمیسیون بیمه ملی در مه 2019 اعلام کرد که بخش بیمه لوکزامبورگ در سه ماهه اول تحت تأثیر برگزیت Brexit رونق گرفته و حق بیمه بین المللی غیر عمر در مقایسه با سال گذشته افزایش چهار برابری را نشان می دهد.

حق بیمه در بخش غیر زندگی ، از جمله در مشاغل داخلی ، به دلیل مجوز شرکت های مستقر در لوکزامبورگ پس از تصمیم انگلستان مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا ، سالانه 218 درصد رشد داشته است.

حق بیمه غیر عمر و غیر دریایی توسط شرکتهای دارای مجوز که در خارج از لوکزامبورگ فعالیت می کنند 323 درصد افزایش یافته و به 3.39 میلیارد یورو رسیده است.

از دست رفتن دسترسی آسان به بازار اتحادیه اروپا برای مشاغل مستقر در انگلیس، باعث شده  که برخی از شرکت ها دفاتر ثبت شده خود را به سایر کشورهای اتحادیه اروپا منتقل کنند در حالی که لوکزامبورگ در حال به ثبت رساندن هجوم شرکت های بیمه ای انگلیس است.

انجمن بیمه لوکزامبورگ در گزارش سالانه خود در مارس 2019 اعلام کرد که از 15 عضو جدید شرکت از جمله Hiscox لندن و RSA استقبال کرده است.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۷_۱۶-۴۰-۲۸

 

رژین میدانی

ارسال نظر