شناسه خبر : 9489

شرکت‌های بیمه خسارت را در زمان مقرر پرداخت نمی‌کنند

شرکت‌های بیمه خسارت را در زمان مقرر پرداخت نمی‌کنند

یک بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: تایید یک فاکتور حداقلی از سوی شرکت بیمه‌ای که هنرمندان را تحت پوشش قرارداده ۸ تا ۹ ماه زمان می‌برد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، مجید یاسر در گفت‌ و گو با چابک‌آنلاین، بابیان اینکه 10" تنها درصد قشر پویا و فعال سینما و تلویزیون کشور از عهده روزمرگی های خود برمی‌آیند." گفت: 90 درصد هنرمندان کشور دچار مشکل بوده و از این میزان 50 درصد آنها نیز به شدت نیازمند داشتن یک بیمه مناسب درمانی هستند و در صورت نبود بیمه مناسب برای درمان با مشکل مواجه می شوند."

وی با اشاره به بحث مالیات هنرمندان، گفت: هنرمندان هم مانند سایر افراد جامعه باید مالیات پرداخت کنند اما آیا هر ماه درآمد داریم که بخواهیم مالیات پرداخت کنیم؟

یاسر افزود: برای مثال یک هنرمند 60 ساله ممکن است سالی یک قرارداد با او بسته شود که اگر مبلغ قرارداد را تقسیم بر 12 ماه سال کنیم می بینیم که ماهی 3 میلیون تومان هم درآمد ندارد.

وی بیان کرد: نه تنها این دولت بلکه هیچ دولت دیگری جوابگوی هنرمندان نبوده و این در حالی است که آنها وصل به بدنه دولت هستند و اگر حمایت های دولت نباشد از هنر چیزی باقی نمی ماند.

یاسر مدعی شد که شرکت های بیمه ای فعال  ایران استانداردهارا رعایت نمی کنند و خود را موظف به پرداخت خسارت در موعد مقرر نمی دانند و این درحالی است که بیمه گذار موظف به پرداخت حق بیمه در موعد مقرر است.

وی گلایه کرد: "چرا زمانی که به بیمارستان مراجعه می کنیم و نیاز  به حمایت بیمه دارم باید 8 ماه در انتظار تایید فاکتور بمانم، پس این بیمه خوب نیست.

ارسال نظر