شناسه خبر : 9487

تبلیغات ضعیف یکی از موانع جذب افراد به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان است

تبلیغات ضعیف یکی از موانع جذب افراد به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان لرستان گفت: بر اساس گزارش‌های رسمی در برخی مناطق روستایی استان تا ۷۰ درصد افراد تحت پوشش نهاد‌ها حمایتی هستند. نبود تمکن مالی باعث می‌شود کار جذب افراد توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سخت باشد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، قدرت مرادیان با بیان اینکه در لرستان ۷۰ هزار نفر جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شده و ۷۴ هزار نفر دیگر را باید جذب کنیم، عنوان کرد: هدفگذاری ما این است که تا پایان سال چهار هزار نفر دیگر جذب شوند، اما به صورت کلی در راستای جذب افراد موانعی وجود دارد.

او توضیح داد: در برخی از شهرستان‌ها مانند الیگودرز دسترسی به مناطق روستایی بسیار سخت است و روستاییان نیز دسترسی آسان به کارگزاری ها ندارند که این باعث می‌شود کار جذب افراد سخت شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان لرستان ادامه داد: از طرف دیگر تمکن مالی روستاییان و عشایر در استان پایین است. بر اساس گزارش‌های رسمی در برخی مناطق روستایی استان تا ۷۰ درصد افراد تحت پوشش نهاد‌ها حمایتی هستند. نبود تمکن مالی باعث می‌شود کار جذب افراد توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سخت باشد.

او یکی دیگر از موانع برای جذب افراد به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان لرستان را تبلیغات ضعیف دانست و گفت: ما تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نداریم و حتی تا همین چند ماه پیش بروشور هم نداشتیم. با این وضعیت چطور می توان انتظار داشت افراد با خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آشنا شوند؟ کوشش ما اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه است و برای این کار از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنیم.

  • فردین کشاورز

    سلام خوبید،خواهشمندم ...هرچه سریعتر اقدام بیمه روستایی وعشایری به تامین اجتماعی بکنید متشکرم...

ارسال نظر