شناسه خبر : 9469

بیش از ۵ هزار زن خانه دار قزوینی بیمه هستند

بیش از ۵ هزار زن خانه دار قزوینی بیمه هستند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ۵ هزار و ۱۴ نفر از زنان خانه دار استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صدیقه ربیعی مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گفت: در استان شاهد روند رو به رشد تعداد بیمه شدگان زنان خانه دار هستیم به گونه‌ای که در مجموع ۵ هزار و ۱۴ نفر از زنان خانه دار استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

ربیعی افزود: با توجه به اینکه زنان به عنوان رکن اصلی در نهاد خانواده محسوب می‌شوند باید بتوانند با حفظ آرامش و امنیت در زندگی خود نقش اجتماعی شان را در سطح جامعه به نحو شایسته ایفا کنند که در این زمینه سازمان تامین اجتماعی همواره در تلاش است تا با پوشش زنانه خانه دار با ارائه سه مدل مختلف از بیمه نیاز‌های این قشر از اجتماع را پوشش دهد و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد کند.

او اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد آمار افزایشی تعداد بیمه شدگان زنان خانه دار در استان باشیم و زنان خانه دار باید با تدبیر به هنگام و بجا در این زمینه به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای خود باشند.

ارسال نظر